Poziom 1:
a) Chakra: 50 na turę
First gate: the gate of opening (brama początku). Po otwarciu zmienia się budowa ciała, użytkownik staje się silniejszy.
Poziom 2:
a) Chakra: 100 na turę
Second gate: the gate of rest (brama uzdrowienia). Po odblokowaniu drugiej bramy chakra błyskawicznie się odnawia do 1/4 (jeden raz).
Poziom 3:
a) Chakra: 200 na turę
Third gate: the gate of life (brama życia). Wytrzymałość i szybkość człowieka wzrasta. Mimo tej szybkości można uniknąć ataku przeciwnika (ułatwioną robotę mają posiadacze Sharingan i Byakugan na drugim poziomie, ale doświadczony shinobi też może sobie poradzić).
Poziom 4:
a) Chakra: 300 na turę
Fourth gate: The gate of pain (brama bólu). Chakra jest w tak szybkim tempie rozprowadzana po organiźmie, że każdy późniejszy atak osłabia użytkownika.
b) Chakra: nie wymaga Lotus. Technika to combo bardzo wielu szybkich ciosów. Trzeba uważać na skutki uboczne jak np. paraliż.
Poziom 5:
a) Chakra: 400 na turę
Fifth gate: gate of limit (brama ograniczenia). Przyrost chakry jest tak ogromny, że uwalnia się ona z organizmu tworząc silne ''fale uderzeniowe'' w pobliżu użytkownika. Efekt jest chwilowy, chakra po pewnym czasie przestanie się uwalniać.
Poziom 6:
a) Chakra: 600 na turę
Sixth gate: gate of view (brama widoku). Szybkość użytkownika jest dwa razy większa, a ataki TaiJutsu niemożliwe do zablokowania jednakże można przeżyć mając jakąś zdolność.
b) Chakra: nie wymaga Asa Kujaku. Polega na wyprowadzaniu bardzo wielu szybkich ciosów w przeciwnika, które przypominają kule ognia uderzające przeciwnika (trafiony ginie).
Poziom 7:
a) Chakra: -
Seventh gate: gate of surprise (brama zaskoczenia). Na razie ta brama jest niedostępna.
Poziom 8:
a) Chakra: -
Eighth gate: gate of death (brama śmierci). Na razie ta brama jest niedostępna.
Offline