Karakuri engeki
Opis:
Shinobi potrafi sterować ''marionetkami'' po przez połączenie ich chakrę ze swoimi palcami. Sterujący ma zajęte palce i uniemożliwia mu to wykonywanie pieczęci, ale shinobi jest ogromnym zagrożeniem, zwłaszcza jeśli, ma wiele marionetek. Lalki w zależności od typu są faszerowane przez osobę różnymi pułapkami. Kiedy lalkarz chce koniecznie wykonać jakieś jutsu musi stracić na moment kontrolę nad marionetkami, a potem znowu nimi zawładnąć. Jeśli decydujesz się na to doskonałym dla ciebie stylem walki będzie FuujinJutsu, które umożliwi ci robienie lalek z twoich przeciwników.
Na początku otrzymujesz 2 ''puste'' Marionetki (Karasu) i 2 zwoje przyzwania. Bronie umieścisz w lalkach w warsztacie, tworzysz je i nazywasz w warsztacie. Za następne puste lalki będziesz musiał zapłacić.
Lalkarz może tylko jeden raz dziennie robić lalki w warsztacie.
Skille:
Poziom 1:
a) Chakra: 50 na turę Aktywacja. Shinobi może używać maksymalnie 3 lalek i wykorzystywać wszystkie bronie znajdujące się w nich (poziom 2 zuzywa 100 chakry na turę).
b) Chakra: 80 Kuro Higikiki Ippatsu polega na zamknięciu swojego przeciwnika w korpusie lalki Kuroari.
c) Chakra: 10 na jedną linkę Sou Shuu Jin. Użytkownik maksymalnie od 10 swoich palców (muszą być wolne) wyprowadza nitki chakry i przyczepia je do przedmiotu i ma nad nimi małą kontrolę. Dzięki temu można po rzucie lekko zmienić tor lotu kunai, albo przymocować nitki do katany przeciwnika i go unieszkodliwić. Linki nie są na tyle mocne, żeby złapać nimi człowieka.
Poziom 2:
a) Chakra: równowartość pozostałej pokonanego przeciwnika Tworzenie ludzkiej marionetki. Można ją zrobić z pokonanego przeciwnika na końcu walki, dzięki temu lalka odziedziczy po nim większość jutsu. W warsztacie można tą lalkę zaopatrzyć w broń.
Poziom 3:
a) Chakra: 200 na turę Aktywacja trzeciego poziomu Karakuri engeki.
b) Chakra: połowa posiadanej chakry na stałe Przemiana w ludzką marionetkę. Tej umiejętności można użyć tylko raz (po jej użyciu zawsze trzeba potem aktywować 3lvl tego kakkei genkai) i wymaga dużych kosztów chakry. Shinobi przerabia się na marionetkę, nie czuje bólu, kiedy jest zniszczony, może pozbierać się z powrotem w całość. Jedynym żywym elementem w ludzkiej marionetce, który może się przemieszczać i np. po zniszczeniu ciała rdzeń może powędrować do innej (swojej) lalki i się nią stać. Dzięki wbudowanemu w piersi urządzeniu lalkarz może kontrolować nieskończoną ilość lalek, a w połączeniu z FuuinJutsu może wbudowywać w siebie bronie. Wszystko zachodzi w warsztacie, a po zabiegu shinobi nie jest zdolny to walki w tym dniu.
Chakra:32000
Gp: 50 000
Praca: Anbu
Złoto: 50 000
Jutsu(Fuuton, Katon):
Ryuuka no Jutsu [Ranga C][NinJutsu][Chakra: 60] Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek i po nich puścić ogień.
Goukakyuu no Jutsu [Ranga A][NinJutsu][Chakra: 500] Technika powiązana jest z ogniem. A jutsu te polega na wytworzeniu ogromnej kuli ognia, którą wypuszcza się z ust. Technika ta może się okazać dla wielu ninja druzgocąca.
Rasen Shuriken [Ranga S][NinJutsu][Chakra: 1000]]Wymagania: zrobienie wcześniej Rasenganu] Polega na wytworzeniu wirującej kuli chakry (musimy najpierw mieć Rasengan), a potem wprowadzeniu do jej natury wiatru. Powstaje w ten sposób kula, której otoczka ma ostre końce i przypomina kształtem shuriken. Technice towarzyszy skrzeczący dźwięk chakry i niewyobrażalna moc. Trafiony przeciwnik na miejscu ginie, a po jutsu zostaje tylko ogromny krater w ziemi.
Fukumi Hari [Ranga E][NinJutsu][Chakra: 5 na jedną igłę] Shinobi tworzy w ustach igły z chakry, po czym atakuje nimi przeciwnika.
Bakuretsu Koinu [Ranga D][NinJutsu][Chakra: 100] Shinobi robi swoją replikę, a gdy przeciwnik się do niej zbliży, ona wybucha, a z jej środka wylatują z dużą prędkością kunaie.
Kage Bunshin no Jutsu [Ranga A][NinJutsu][Chakra: 400] Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi klonami posiadającymi 1/10 ilości chakry oryginału.
Uzumaki Naruto Rendan [Ranga A][TaiJutsu][Chakra: nie wymaga][Wymagania: przywołane 4 cieniste klony] Bardzo potężne jutsu, które może być użyte tylko w połączeniu z Kage Bunshin no Jutsu. Klony najpierw wybijają przeciwnika wysoko w powietrze, potem "maltretują" go gdy spada, by wreszcie wykończyć całą sprawę eleganckim, pojedynczym kopnięcie przy samym gruncie przez oryginał. Po tym TaiJutsu przeciwnik jest unieruchomiony.
Bushin no Jutsu [Ranga E][NinJutsu][Chakra: 20] Technika ta pozwala shinobi wykonać iluzje własnego siebie, klony są sterowane telepatycznie przez ninja i mogą wykonywać dowolne czynności. Niestety są to jedynie iluzje i mogą być używane jedynie do odciągnięcia uwagi lub zaskoczenia przeciwnika.
Gouka (40), Gama =>Kuchiyose No Jutsu(chakra w zależności)
Ekwipunek(55/100o.z.):Wachlarz w zwoju, Stalowe Linki,Kuchiyose No Jutsu,4 shurikeny, 20 Senbon,
Odtrutki- Akada no Orochi, Akada no Sasori
Walki wygrane:
Walki przegrane:
Walki treningowe:
Misje(D):
Misje(C):
Misje(B):
Misje(A):
Misje(S):
______________________________________
Smuga jest Smugą, a życie jest życiem, nuda jest nudą, a bycie byciem, człowiek człowiekiem a miłość miłością nie potępieniem lecz wieczną zazdrością, trwoja jest trwogą cierpienie cierpieniem, mowa jest mową, natchnienie natchnieniem, wspomnienie wspomnieniem,a ból tylko bólem, cień jest wciąż cieniem a sznur jest wiąż sznurem. Zawiązanym na szyi, Bo śmierć jest śmiercią. Oni będą, są i byli Ze sobą zwiżani martwą więziom.