Opis: Z wioski ukradziono zwój z cennymi informacjami i notatkami odnośnie obrony wioski, dzięki nim napastnik będzie wiedział jak skutecznie zaatakować wioskę. Uwaga! shinobi, który ukradł zwój posługuje się technikami zależnymi od wioski teamu (jeśli jesteście z kraju ognia [konocha]- będziecie walczyć z wodą [Kiri] ) (wioska drużyny jest zależna od ilości osób z danej drużyny należących do tej samej wioski, jeśli każdy należy do innej wioski liczyć się będzie wioska do której należy Lider drużyny)
Cel: 1.Waszym zadaniem jest odzyskaniem zwoju z informacjami. 2.Schwytanie (nie zabicie!) złodzieja, i dostarczenie go do wioski.
Wskazówki: - Uciekinier jest to świeży chounin (prawdopodobnie geniusz) jest mistrzem zamiany dlatego ukradł te info, ale w walce już nie ma super genialnych zdolności zna góra 6 jutsu, ale jest za to dobry w walce wręcz
Wynagrodzenie: -7500 szt. złota
|