a) Karasu. Typowa marionetka do walki. Jest smukła i opływowa, dzięki czemu i szybsza. Po uzbrojeniu staje się groźną bronią.
Waga: 25 Cena: 100 złota.
b) Kuroari. Lalka ma sporo wolnego miejsca w korpusie. Zazwyczaj służy do uwięzienia shinobi, ale może też być wyposażona w broń.
Waga: 40 Cena: 500 złota.
c) Sanshouo. Kukła o potężnym szkielecie i budowie. Shinobi używają jej, żeby się schować i przeczekać silny atak.
Waga: 80 Cena: 4000 złota.
d) Hiruko. Najmasywniejsza lalka służąca do defensywy jak i ataku. Autorem tego typu broni jest Sasori. Shinobi jest schowany z środku, dzięki czemu jest bezpieczny i jednocześnie może skupić całą uwagę na walce. Skorupa jest bardzo twarda, tylko bardzo silne jutsu i shinobi z MedJutsu może ją zniszczyć (cios medycznego shinobi musi zużyć przynajmniej 1000 chakry). Mimo potężnej budowy kukła jest całkiem szybka.
Waga: 0 o.z. (lalkarze w tej lalce się przemieszczają). Cena: 10000 złota.
Te przedmioty mogą kupować tylko lalkarze. Lalki są dosyć ciężkie dlatego wybierając styl walki, FuuinJutsu można je zapieczętować w zwojach i zmniejszyć ich wagę.!!
|